sobota, 20 października 2012

Skromne początki.

Na początek powiem trochę o sobie.
Mam na imię Ola, ale w internecie posługuję się trzema ksywkami, mianowicie :Akane (moja ulubiona), Taiga i Kotoko Azuhara. To nie jest mój pierwszy blog, aczkolwiek na innych piszę moje FanFicki, głównie z Fairy Tail (jedno z ulubionych anime), oczywiście obejrzałam ich dużo więcej. To niektóre z nich.
-Toradora!
-Fairy Tail
-Naruto
-Kaichou wa maid-sama
-Death Note
-Itazura na Kiss
Te anime zapadły mi najbardziej w pamięć.  Na tym blogu będę opisywać moje refleksje na temat życia, ludzi, filmów. Będę wstawiać moje fotografię, ponieważ jestem początkującym fotografem (zainteresowałam się tym miesiąc temu). No to chyba tyle co chcę wam powiedzieć na początek. W komentarzach zadawajcie mi pytania, postaram się na nie wszystkie odpowiedzieć, możecie podawać mi tematy na nowe notki (byłabym bardzo wdzięczna).

Akane Makioka.
Skontaktować się ze mną można przez

-Gadu-Gadu.  44468595 (piszcie nawet jak jestem niedostępna)
-E-mail. akarne.makioka@gmail.com
-WKRÓTCE! Fanpage na facebooku. :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz